Takamori Saigo - 2012-06-01 14:21:14

Broń: Shiroi Arashi (Biały Szkwał)

Wakizashi spoczywa w czarnej, skórzanej pochwie przy prawym boku właściciela. Do pasa przywiązana jest ciemno-czerwonym sznurkiem a na zewnętrznej stronie pochwy widnieją wzory złocistych, piaskowych wydm. Po wyjęciu z pochwy w oczy od razu rzuca się idealnie ostre ostrze, które wygląda jakby nigdy nie stoczyło żadnej walki. Rękojeść owinięta jest cieniutkimi, czarnymi, skórzanymi pasami. Całość nie zajmuje dużo miejsca, ponieważ rozmiary broni to zaledwie 60 cm.

Katana jest długości 90 cm, z czego długość ostrza wynosi 70 cm, a rękojeści 20 cm. Rękojeść owinięta jest czarno-czerwonymi sznurkami, a z jej końca wychodzi warkocz o długości 50 cm. Katana przywiązana jest do lewego boku, białym, mocnym, sznurkiem, a czarna pochwa, w której jest trzymany wykonana jest ze skóry. Na pochwie brak jakichkolwiek wzorów.


Shikai

Komenda uwalniająca: Tobu, Shiroi Arashi (Leć, Biały Szkwale)

Wymagane Reiatsu:
400 reiatsu


Wakizashi: po uwolnieniu rękojeść zmienia kolor na biały, a na jej końcu pojawia się kilkadziesiąt, cienkich, pomarańczowych sznureczków, o długości 15 cm. Na ostrzu wyryte zostają znaki -白い嵐, czyli Shiori Arashi.

Katana: po uwolnieniu rękojeść zmienia kolor na biały, na jej końcu pojawia się długi na 50 cm, biały warkocz, a na ostrzu pojawia się wzór -白い嵐, czyli Shiori Arashi.

Uwolnienie Shiroi Arashi zwiększa prędkość poruszania się użytkownika o 20%. Ataki można wykonywać jedną jak i drugą bronią.


Zdolność 1: Tengu-fū (Nagły podmuch)

Ruch mieczem tworzy fale w kształcie półksiężyca, która leci w kierunku przeciwnika. 

Skupienie: 3 sekundy
Koszt Reiatsu: 200 reiatsu

Obrażenia: 30 x zręczność vs 20 x zwinność przeciwnika


Zdolność 2: Surudoi bakuhatsu (Ostry podmuch)

Z ostrza miecza w kierunku przeciwnika wypuszczana jest niezliczona ilość cienkich, małych igiełek, która zwiększa swoją prędkość wraz ze zbliżaniem się do celu. Igiełki mogą zarówno wbić się w przeciwnika, pociąć jak i przebić go na wylot.

Skupienie: 3 sekundy
Koszt Reiatsu: 200 reiatsu

Obrażenia: 30 x siła vs 20 x zwinność przeciwnika


Zdolność 3: Tatsumaki (Tornado) - niewyćwiczona

Krzyżując przed sobą oba ostrza i wypowiadając tą komendę, tworzy się tornado, które jest pod kontrolą użytkownika.

Skupienie: 6 sekund
Koszt Reiatsu: 400 reiatsu

Obrażenia: 50 x zręczność vs 40 x siła przeciwnika


Zdolność 4: Akuma no Arashi (Demoniczna wichura) - niewyćwiczona

Przed wykonaniem tej techniki użytkownik chwyta jedną dłonią za warkocz zwisający z rękojeści katany, a drugą dłonią za sznurki zwisające z wakizashi. Równocześnie rozkręca oba miecze nad sobą tworząc dwa ogromne leje. Trwa to do momentu zebrania się w leju ogromnych mas powietrza, które zostają wypuszczone w kierunku przeciwnika. Podobnie jak w przypadku Tatsumaki, technika jest pod kontrolą użytkownika.

Skupienie: 12 sekund
Koszt Reiatsu: 800 reiatsu

Obrażenia: 50 x zręczność vs 40 x siła przeciwnika


Bankai:

Niewyćwiczony

GameMaster - 2012-06-01 15:36:31

Usuń dwie zdolności, z rozwojem postaci potem bedzie mógł je zyskać spowrotem, ewentualnie dopisz, że zdolnośc jest niewyćwiczona + zwiększ wymagane rei do 400-500.

GameMaster - 2012-06-01 16:17:11

Akcept

GotLink.plbiuro rachunkowe tworzywa sztuczne materace koło