Thern - 2015-03-24 15:22:07

Mam pewną cudną propozycję. Jeśli dobrze pamiętam, postacie w mandze/anime nie odkrywały całego potencjały swojego Shikai (Bankai zresztą też nie) od razu i poznawały swoje umiejętności. Proponuję więc wprowadzić punkty awansu broni. Założmy, że co tam 3 poziomy, dostanie się taki punkt awansu, który można przeznaczyć na jakąś zdolność do Zanpakutou. Może być nawet i 5 poziomów, chodzi o to, żeby postacie nie korzystały z kilku zdolności na krzyż :)

Revenge98pl - 2015-03-24 15:32:13

Czyli co te kilka lvli dostaję punkt i mogę wykorzystać go na dodanie skilla do mojego shi-kai albo ban-kai? W sumie to nawet fajny pomysł. Postać będzie się bardziej rozwijać, co jest bardziej realistyczne i zawsze to trochę myślenia w trakcie gry i możliwość modernizowania broni, czy dostosowywania jej do nowych pomysłów. Ale wtedy powinniśmy wprowadzić też maksymalną liczbę skilli 'na wyjście', żeby wszystko było sprawiedliwie.

GameMaster - 2015-03-24 15:37:40

Problem z levelowaniem broni razem z postacią jest taki, że bankai niekoniecznie zyskasz, po przekroczeniu danego levelu, tylko trzeba go zyskać fabularnie, dlatego jak już to wprowadziłbym osobną ścieżkę progresu broni. Pomysł ciekawy, można rozważyć

Thern - 2015-03-24 15:40:41

No Bankai przez te punkty nie zyskasz, ale możesz je ulepszyć :P

GameMaster - 2015-03-24 15:42:24

Tak, ale teraz wyobraź sobie sytuacje, że leveluje postać i fabularnie skupiam się na innych rzeczach, pomijając bankai, to gdzieś koło 24-25 levela, mój shikai będzie miał większy wachlarz możliwości niż bankai.

Thern - 2015-03-24 15:48:26

Okej, fakt. Trzeba by wprowadzić tego jakieś ograniczenia.

Thern - 2015-03-31 22:01:30

Podbijam temat.
Może wprowadzić odblokowywanie takich umiejętności tak jak bankai - fabularnie? Tylko częściej niż bankai! :D

GotLink.plbiuro rachunkowe tworzywa sztuczne materace koło