Bleach PBF Game
Misja:Zneutralizuj wrogiego Quincy zanim dojdzie on do posterunku.
Ocena:2/5
Uwagi:
- Jak potworek wgryzl ci się w rękę,było go odrazu mieczem ciachnąć a nie pozwolić mu zainplikować więcej obrażeń. Gdyby był trujący quincy by zwyciężył.
- Jak zobaczyłaś rozlaną ciecz w korytarzu to quincy raczej nie wrzucił jej przez skałę,a idąc w około straciłaś dużo czasu.
- Jak Quincy był przy barierze i dzielił was dystans,niezbyt mądrym pomysłem było dobiec do niego. Ja bym już prędzej rzucał Zapanktou.
Misja:Znajdź ampułki Quincy.
Ocena:3/5(Teraz się módl o trzy do Szamiego.)
Uwagi:
- Ja od początku szukałbym w pustych budynkach. Skoro właściciel zmarł to budynek stał raczej pusty.
- To samo co wyżej lecz to się tyczy wraku. Mógł je mieć przy sobie jeśli był Quincym.
- Wielka porażka z ośmiornicą. Mogłaś zabić ją jednym cięciem a dałaś się trafić przez co musiał interweniować kapitan. Ucierpiała na tym jego duma,ponieważ musiał walczyć z jakąś grubą ośmiornicą.
- Miałaś sporo czasu,mogliście najpierw dopaśc Hollowa co by wam zajęło trochę a potem we dwóch iść do jaskini co zwiększyłoby szanse powodzenia misji.
Offline
Niestety 2, trzeba powtórzyć akademię, nie da rady na 3 u mnie. Ale myślę, że nawet jakby było ponad 50% to chciałbym by była powtórka akademi, za bardzo się obawiam że ta postać może głupio umrzeć
Akademia - Yoruichi Shihōin - Przetrwaj Pusty
Misja: Zlokalizuj Dordonii Alessandro Socacchio, uniemożliw mu ucieczkę i zagraj na czas. Kapitan Mayuri przybędzie zabić wroga, gdy tylko poradzi sobie ze swoim przeciwnikiem
Uwagi:
- Dobry styl i klimat postaci, czy to przypadkowy, czy nie - za to jest punkcik
- Nie musiałem tego pisać, bo powinnaś to wywnioskować sama. Ale napisałem, misja brzmi: zagraj na czas. Miałaś go zająć czymkolwiek, np rozmową, byleby nie uciekł. To nie była misja na tłuczenie.
- Nie powinnaś walczyć, a już tym bardziej prowokować go do full poważnej walki, bo on jest byłym członkiem espady, a ty akademikiem shinigami. Nawet z fartem nie masz szans.
- Błędem było mówienie o kapitanie - zasugerowałaś, że stanie mu się krzywda, przez co mógł się rzucić do ucieczki.
- Sprowokowałaś go do pościgu - ok, jest to jakaś strategia. Mogłaś pociągnąć przynajmniej kilka postów na uciekaniu (zagrać na czas), zanim przeszłaś do walki. A walczyć powinnaś bardziej podstępem, bo w otwartym froncie nie miałaś szans.
- Jeśli przeciwnik bawi się z tobą w walce, a ty walcząc na całego nie dajesz mu rady, to prawdopodobnie jest dużo potężniejszy i możesz źle skończyć
- Dobrze że zrobiłaś wszystko by przeżyć po ulotnieniu gazu, jednak nie zmienia to faktu, że pozwoliłaś przeciwnikowi uciec bez problemu. Kapitan byłby bardzo zły i posypałaby ci się reputacja w społeczności dusz.
- Przy zero rei się umiera tak jak przy 0 hp, więc nie doprowadzaj postaci do wycieńczenia
- Ogólnie ocena tak niska bo zaczełaś się tłuc w walce, w której nie miałaś szans. Chyba myślałaś, że szybko przyjdzie wsparcie - ale przecież kapitan miał swoją walkę do wygrania i być może jeszcze musiał się uleczyć po walce. Powinnaś się raczej nastawić, że trzeba będzie długo długo czekać, a nie że zaraz wpadnie i uratuje cię z opresji walki.
Proponuję powtórzenie akademii z 3 walkami w różnych sytuacjach i z przeciwnikami o różnej sile, byś mogła opanować to, na co stać postać. Wiem że to tylko gra i służy do zabawy, ale też gdyby każdy robił się na super hero lub wiedział, że zawsze ma 100% szansy na przeżycie, to byłoby bardzo nudno. Więc staramy się być maksymalnie realistyczni.
Offline