Bleach Battles

Bleach PBF Game

Ogłoszenie

Witam wszystkich graczy. W razie pytań piszczie na pm do gamemastera, albo na gg 35908276
Controled challenge

Z racji tego, że sporo postaci NPC w Bleach-battels korzysta z przeróżnych mocy pozwalających przejąć kontrolę nad graczem (np. hipnoza, kontrola umysłu) narodził się challenge dla doświadczonych graczy RPG. Otóż w momencie, kiedy gracz straci nad sobą kontrolę, ma do wyboru dwie opcje wejść w controled challenge, albo pominąć daną historię. Podczas controled challenge, będziesz musiał wykonywać wszelkie rozkazy osoby, która cię kontroluję, jednak na koniec czekają duże nagrody w expie, jeśli wszystko dobrze rozegrasz. Natomiast, jeśli zagrasz źle to czeka cię kara.

Proszę usuwać bonusy do atrybutów/reiatsu z zanpakuto

Nagroda za zaproszenie nowego gracza to 60 expa i 220 ryo. Pod warunkiem, że gracz wbije 2 level.

#1 2011-12-15 14:38:48

 GameMaster

Wielce oświecony GM

35908276
Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 2497
Punktów :   

Bakudo

#1 Sai - Tworzy zamek, który związuje ręce za plecami.Działa przez 2 tury. Przeciwnik musi mieć mniej wytrzymałości niż użytkownik siły.
Inkantacja: 6 sekund   Koszt:50 rei
Wymagania: Brak

#4 Hainawa - Zaklęcie to tworzy złotą pętlę związującą ręce lub broń wroga, ograniczając ruchy przeciwnika. Działa przez 2 tury. Przeciwnik musi mieć mniej wytrzymałości niż użytkownik siły.
Inkantacja: 6 sekund  Koszt: 80 rei
Wymagania: Brak

#8 Seki - Użytkownik tworzy małą, błękitną kulkę wielkości dłoni, która po uderzeniu przeciwnika odpycha go. Może przerwać przygotowanie techniki.
Inkantacja: 6 sekund  Koszt: 100 rei
Wymagania: Brak

#9 Geki - Tworzy czerwoną aurę wokół przeciwnika, która paraliżuje go i powstrzymuje na pewien czas. Działa 1 turę. Przeciwnik musi mieć mniej wytrzymałości niż użytkownik siły.
Inkantacja: 6 sekund Koszt: 100 rei
Wymagania: Brak

#10 Horin - Związuje przeciwnika za pomocą energetycznej liny, ponadto użytkownik może kontrolować tę linę i uderzyć przeciwnikiem o jakąś rzecz lub drugiego wroga. Przeciwnik musi mieć mniej wytrzymałości niż użytkownik siły. Działa:2 tury
Inkantacja:12 sekund  Koszt:120 rei
Wymagania:Brak

#12 Inemuri - Usypia przeciwnika poprzez położenie dłoni na jego czole. Działa tyle ile wynosi twoja charyzma. Rzut obronny: charyzma do woli - 5
Inkantacja: 6 sekund Koszt:150 rei
Wymagania: brak

#19 Hakufuku - Usypia przeciwników na obszarze kwadratu 9 x 9 metrów, gdzie użytkownik wyznacza jego bok(1 metr od niego) Rzut obrony: charyzma do woli. Czas trwania = charyzma
Inkantacja: 12 sekund Koszt: 180 rei
Wymagania: brak

#21 Sekienton - Tworzy chmurę czerwonego dymu, dzięki czemu jej użytkownik może uciec lub zmylić przeciwnika. Czas działania: 3 tury
Inkantacja: 6 sekund  Koszt: 150 rei
Wymagania: 3 level

#26 Kyoko - Pozwala użytkownikowi ukryć cel oraz jego Reiatsu. Działa jakbyś miał ukrywanie reiatsu level 3 Czas trwania: 10 minut
Inkantacja: 18 sekund  Koszt: 150 rei
Wymagania: 3 level

#30 Shitotsu Sansen - Trzy dzioby połączone linią, tworzą trójkąt. Ostrza lecą w stronę wroga i przygniatają go do pobliskiego budynku. Przeciwnik może się wyrwać, jeżeli ma 1,5 razy więcej siły niż użytkownik. Czas trwania: 4 tury
Inkantacja: 12 sekund  Koszt: 200 rei
Wymagania: 4 level

#37 Tsuriboshi - Tworzy sieć, która wyciąga swoje ramiona i wbija je w pobliskie budynki, tworząc trampolinę, która łapie nadlatującą osobę. Czas trwania: 20 minut
Inkantacja: 6 sekund   Koszt: 220 rei
Wymagania: 4 level

#39 Enkosen - Tworzy tarczę, przypominającą obracające się ostrze. Jest w stanie odbić hado do 40 pozimou, balę i zwykłe cero. Czas trwania: 1 tura
Inkantacja: 6 sekund  Koszt: 250 rei.
Wymagania: 4 level

#58 Kakushitsuijaku - Użytkownik rysuje na ziemi koło, które następnie dzieli na 4 równe części i wpisuje w każdą część jeden z japońskich znaków. Następnie okrąg emanuje niebieską energią i pokazuje współrzędne (tak jak współrzędne geograficzne).
Inkantacja: 12 sekund   Koszt: 450 rei
Wymagania: 6 level

#61 Rikujokoro - Tworzy sześć prętów, które lecą z każdej strony we wroga i związują go. Czas trwania : 5 tur. Przeciwnik może się wyrwać, jeżeli ma 2 razy więcej siły niż użytkownik
Inkantacja: 6 sekund   Koszt: 500 rei
Wymagania: 7 level

#62 Hyapporankan - Tworzy fioletowe pręty, które przybijają wroga do pobliskiego budynku. Przeciwnik może się wyrwać, jeżeli ma 2 razy więcej siły niż użytkownik Czas trwania: 6 tur
Inkantacja: 18 sekund  Koszt: 500 rei
Wymagania: 7 level

#63 Sajo Sabaka - Tworzy złoty łańcuch oplatający wroga.Przeciwnik może się wyrwać, jeżeli ma on 3 razy więcej siły niż użytkownik. Czas trwania: 6 tur
Inkantacja: 12 sekund  Koszt: 550 rei
Wymagania: 7 level, 3 oficer

#73 Tozansho - Tworzy ostrosłup odwrócony do góry nogami, który chroni osoby wewnątrz niego. Ostrosłup ma wytrzymałość równą 10000 hp.
Inkantacja: 12 sekund  Koszt: 650 rei
Wymagania: 8 level, porucznik

#75 Gochutenken - Tworzy pięć słupów połączone łańcuchami, które wbijają wroga w ziemię. .Przeciwnik może się wyrwać, jeżeli ma on 3 razy więcej siły niż użytkownik. czas trwania: 8 tur
Inkantacja: 12 sekund  Koszt: 750 rei
Wymagania: 8 level, porucznik

#77 Tenteikura - Po namalowaniu wzoru na rękach, użytkownik tworzy prostokąt w powietrzu, dzięki któremu może się skomunikować z dowolnymi osobami w odległości do 10 kilometrów. Czas trwania: 5 minut
Inkantacja: 24 sekundy Koszt: 800 rei
Wymagania: 8 level, porucznik

#79 Kuyo Sihbari - Tworzy dziewięć czarnych płomieni, które emanują fioletową energią i związują przeciwnika.Przeciwnik może się wyrwać, jeżeli ma on 3 razy więcej siły niż użytkownik Czas trwania: 10 tur
Inkantacja: 12 sekund Koszt: 800 rei
Wymagania: 8 level, porucznik

#81 Danku - Tworzy prostokąt sporych rozmiarów, który chroni użytkownika przed Hadō do 90 poziomu. Czas trwania: 10 tur
Inkantacja: 6 sekund  Koszt:900 rei
Wymagania: 9 level, porucznik

#99 Kin - Przeciwnik zostaje związany bardzo mocnymi, czarnymi pasami wzmocnionymi szarymi segmentami. Czas trwania: 8 tur
Koszt: 1 200 rei   Inkantacja: 12 sekund
Wymagania: 12 level, kapitan

#99 Bankin -
Pierwszy utwór - owija przeciwnika bandażami, niczym mumifikuje go.
Drugi utwór - w przeciwnika szpilki/igły i wbijają się w jego ciało.
Trzeci utwór - nad przeciwnikiem pojawia się prostopadłościan z wyrytym napisem "Bankin", który spada na wroga i powoduje wielką eksplozję. Zadaje obrażenia równe sile x 100
Koszt: 2 000 rei   Inkantacja: 18 sekund
Wymagania: 15 level, kapitan


100% chamstwa, a 50% przebiegłosci gratis jak w sokach Caprio.

Chyba nie tak to miało wyjść ... Ale jest wolne miejsce na kapitana ! -
Zalety zabicia własnego kapitana

Offline

 

#2 2012-02-26 15:23:26

Szami

Zbanowany

Zarejestrowany: 2012-01-24
Posty: 1032
Punktów :   

Re: Bakudo

Do 11-20 należą także hakufuku i inemuri, które w bliżej nieokreślony sposób usypiają wroga. Hakufuku działa na odległość. Inemuri działa wręcz poprzez położenie dłoni na twarzy wroga i jest silniejsze od hakufuku

Ostatnio edytowany przez Szami (2012-02-26 17:35:18)

Offline

 

#3 2012-03-20 14:52:31

 GameMaster

Wielce oświecony GM

35908276
Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 2497
Punktów :   

Re: Bakudo

Poprawione, cofniesz mi minusa xD


100% chamstwa, a 50% przebiegłosci gratis jak w sokach Caprio.

Chyba nie tak to miało wyjść ... Ale jest wolne miejsce na kapitana ! -
Zalety zabicia własnego kapitana

Offline

 
Wszystkie odcinki Bleacha można znaleźć tutaj: bleach. Bleach - Kira Izuru's Sword Wabisuke
toplista pbfów Toplista gier PBF PBF - Toplista gier PBF
Tekst
pbf.toplista.eu
The Best of PBF The Best Of PBF - Play By Forum Toplista

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbiuro rachunkowe tworzywa sztuczne materace koło