Bleach PBF Game
Wielce oświecony GM
Walka polega na opisaniu każdej swojej akcji w poście. Akcja opisana w poście trwa 6 sekund. Przeciwnik umiera jak jego hp spadnie do 0. Niektóre ataki działają od razu np. Bala, ale niektóre wymagają 6-sekundowego przygotowania np. cero. Postać może unikać tylko ataków, które wymagają przygotowania, chyba, że ma nieświadomy unik. W walce duże znaczenie maja atrybuty, opisane w innym temacie. Przykład:
Walka:
Arrancar A
siła:12
Zręczność:11
Zwinność:11
hp:2000
rei:1600
Arrancar B
siła:10
Zręcznośc:10
Zwinność:10
HP:900
rei:700
B ładuję cero (koszt 400rei), czyli ma teraz 700-400=300rei. A próbuję uniknąć A ma lepszą zwinnośc niż B zręczność, więc unika. Następnie A wystrzeliwuję balę, B nie ma nieświadomego uniku (współczynnik obrażeń x10) 2x12x10=240, czyli B ma teraz 900-240=760 hp. itd.
Postac tracąc hp i rei męczy się:
50% rei: -2 do wszystkich atrybutów
25% rei: -3
15% rei: -4
10% rei: -5
5% rei: -6
50% hp: -3
25% hp: -5
10% hp: -7
5% hp: -10
Wartości atrybutów nie mogą spaśc poniżej 50% wartości początkowej
Spokojnie mistrz gry będzie wszystkiego pilnował
W każdym poście, gdzie jakaś wartość się zmienia musi to być uwzględnione.
Offline