Bleach PBF Game
Mam pewną cudną propozycję. Jeśli dobrze pamiętam, postacie w mandze/anime nie odkrywały całego potencjały swojego Shikai (Bankai zresztą też nie) od razu i poznawały swoje umiejętności. Proponuję więc wprowadzić punkty awansu broni. Założmy, że co tam 3 poziomy, dostanie się taki punkt awansu, który można przeznaczyć na jakąś zdolność do Zanpakutou. Może być nawet i 5 poziomów, chodzi o to, żeby postacie nie korzystały z kilku zdolności na krzyż
Offline
Użytkownik
Czyli co te kilka lvli dostaję punkt i mogę wykorzystać go na dodanie skilla do mojego shi-kai albo ban-kai? W sumie to nawet fajny pomysł. Postać będzie się bardziej rozwijać, co jest bardziej realistyczne i zawsze to trochę myślenia w trakcie gry i możliwość modernizowania broni, czy dostosowywania jej do nowych pomysłów. Ale wtedy powinniśmy wprowadzić też maksymalną liczbę skilli 'na wyjście', żeby wszystko było sprawiedliwie.
Siła: 4; Wytrzymałość: 3; Zwinność: 2; Zręczność: 3; Charyzma: 2; Wola: 3;
Senchi Uekita - Fukushū
Reiatsu: 900 Exp: 220/300 (Lvl. 2) Talary: 30
Offline
Wielce oświecony GM
Problem z levelowaniem broni razem z postacią jest taki, że bankai niekoniecznie zyskasz, po przekroczeniu danego levelu, tylko trzeba go zyskać fabularnie, dlatego jak już to wprowadziłbym osobną ścieżkę progresu broni. Pomysł ciekawy, można rozważyć
Offline
Wielce oświecony GM
Tak, ale teraz wyobraź sobie sytuacje, że leveluje postać i fabularnie skupiam się na innych rzeczach, pomijając bankai, to gdzieś koło 24-25 levela, mój shikai będzie miał większy wachlarz możliwości niż bankai.
Offline